Cine se poate înscrie?

Dacă ești la liceu în clasele IX/X/XI/XII sau student în primul an de facultate și ai domiciliu sau studiezi în București, ai îndeplinit deja cea mai importantă condiție.

Nu-ți mai rămâne decât să completezi formularul și să te îmbarci la cea mai inedită tabără la care ai putea participa toata asta!

Pentru a participa în tabără ai nevoie de un dispozitiv (ideal ar fi laptop sau PC desktop, tabletă) și de o conexiune la Internet.

Care este calendarul taberei?

Perioada de înscriere

15-Oct / 15-Nov 2020

Anunțarea participanţilor // îți vei putea rezerva participarea în tabără

17-Oct/17-Nov 2020

Festivitatea de deschidere

 20 Nov 2020

Tabăra on-line de dezvoltare personală

 21, 22 Nov / 5,6 Dec 2020

Festivitatea de închidere (online)

 6 Dec 2020

Vizite virtuale în companii

 7 -21 Dec 2020

Proiecte Step Up în comunitate

19-Oct/20-Nov 2020

Agenda detaliată a proiectului o vei primi în perioada 17 Nov/20 Nov 2020.

De ce este important
să participi în echipă în Tabăra LDC online?

Când înveți și lucrezi în echipă, crești ca individ. Învățarea colaborativă este caracteristică grupurilor de tineri care comunică împreună pentru a-și fundamenta înțelegerea, căuta sens, găsi soluții sau pentru a crea un artefact, inovând și folosindu-și cunoștințele.

Preț Late Bird (până la 1 NOV 2020)
// Participare individuală: 80 lei/persoană

ÎNSCRIE-TE!

// Participare în grup (minim 3, maxim 5 persoane): 60 lei/persoană

ÎNSCRIE-TE!

Preț Late Bird (până la 15 NOV 2020) // Participare individuală: 100 lei/persoană

// Participare în grup (minim 3, maxim 5 persoane): 80 lei/persoană

De ce să participi într-un proiect Step Up?

Acompaniați de mentori, tu, împreună cu alți 2-4 colegi învățați să vă dezvoltați gândirea critică și sistemică, exersați abilități de comunicare și prezentare și descoperiți căi de a investiga informații pertinente, relevante și concrete referitoare la propriul viitor profesional.

În Step Up veți parcurge 3 pași:


(1) Intrați în dialog cu oameni din diferite industrii care ocupă poziții similare ariei voastre de interes profesional. Astfel, veți afla informații referitoare la abilitățile/competențele necesare pentru a performa pe acel job, provocările de la începutul carierei, caracteristicile job-ului respectiv etc.

(2) Evaluați job-urile posibile și vă faceți planuri de carieră din perspectiva intereselor, talentelor, abilitățiilor proprii. Cu această ocazie, aflați cum ar putea evolua în viitor job-ul de care sunteți interesați, dar și care sunt noile abilități și competențe necesare pentru a performa în era hiper-tehnologizată în care tăim.

(3) Transpuneți într-un format atractiv, în limbaj prietenos, toată informația relevantă pe care ați adunat-o în interviurile purtate cu specialiștii, pe care apoi, o veți urca pe site-ul „vremsafim.ro”, disponibil tinerilor din România.

Așa veți oferi altora informații valoraose, care să îi ajute în viitor!

Care este calendarul taberei?

Calendarul detaliat al proiectului il vei primi în perioada 10/15-Oct 2020.

Care sunt temele taberei?

Modul #1
Valori personale și universale

Modul #2
Testul DiSC și
comunicare/
comportamente

Modul #3
Inteligență emoțională

Modul #4
Abilități de prezentare

Modul #5
Abilități de eficiență personală

Modul #6
Joburile viitorului și testare SDS*

Testare SDS
* Cost suplimentar pentru accesarea testului SDS

Modul #7
Alegerile personale, luarea deciziilor și rezolvarea problemelor

Modul #8
Orientare și consiliere în carieră

Modul #9
Eveniment Bibliotecă Vie

De ce sa participi in proiectele Step-Up?

Acompaniați de mentori, tu, împreună cu alți 2-4 colegi învățați să vă dezvoltați gândirea critică și sistemică, exersați abilități de comunicare și prezentare și descoperiți căi de a investiga informații pertinente, relevante și concrete referitoare la propriul viitor profesional.

În Step Up veți parcurge 3 pași:


(1) Intrați în dialog cu oameni din diferite industrii care ocupă poziții similare ariei voastre de interes profesional. Astfel, veți afla informații referitoare la abilitățile/competențele necesare pentru a performa pe acel job, provocările de la începutul carierei, caracteristicile job-ului respectiv etc.

(2) Evaluați job-urile posibile și vă faceți planuri de carieră din perspectiva intereselor, talentelor, abilitățiilor proprii. Cu această ocazie, aflați cum ar putea evolua în viitor job-ul de care sunteți interesați, dar și care sunt noile abilități și competențe necesare pentru a performa în era hiper-tehnologizată în care tăim.

(3) Transpuneți într-un format atractiv, în limbaj prietenos, toată informația relevantă pe care ați adunat-o în interviurile purtate cu specialiștii, pe care apoi, o veți urca pe site-ul „vremsafim.ro”, disponibil tinerilor din România.

Așa veți oferi altora informații valoraose, care să îi ajute în viitor!

Regulament

  • Secţiunea 1. Organizatorul

            Cei interesaţi de Proiect se pot înscrie completând formularul de înscriere de pe site-ul

    /ldc-camp . Detaliile privind protecția datelor cu caracter personal colectate prin intermediul acestui formular, vor fi prezentate și în cadrul acestuia și pot fi consultate și la adresa web /privacy-policy .

              Vor fi disponibile 100 de locuri pentru participarea in tabara.Dupa finalizarea atelierelor on-line, vor formate echipe de câte 3-5 participanți, pentru a se implementa ulterior proiectele Step Up.

              Este obligatorie participarea pe întreaga durată a proiectului la ateliere în perioada 9/18- Octombrie 2020.. Prin înscriere, participanții inteleg ca dupa participare in atelierele online au responsabilitatea de participa pe tot parcursul proiectului Tabăra din Laboratorul de Cariere-Experiență pentru Succes Ediția București, inclusiv pe perioada desfășurarii proiectelor de tip Step-Up.

              Pe perioada desfășurării proiectelor, echipele vor avea alături mentori foști membrii ai proiectului, procesul fiind unul de învățare prin acțiune. Astfel, participanții elimină confuzii în căutarea unui drum pe care să pornească în viață, dobândesc un set de abilități de care orice adolescent are nevoie și câștigă încrederea în sine.

  • Secţiunea 2. Aria de Desfăşurare a Proiectului

    Proiectul este organizat și se desfășoară în on-line. Implementarea și desfășurarea proiectului si step-up-urile de impact create în ultima etapă se vor desfășura pe întreg teritoriul României.

  • Secţiunea 3. Perioada de Desfăşurare a Proiectului

    Proiectul se va desfăşura în perioada 9-Octombrie /20-Noiembrie 2020. Data limită de completare a formularului de înscriere pe baza căruia este efectuată participarea este 5-Octombrie 2020, ora 23:59.

    * Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba parcursul derularii campaniei de promovare și înscriere, inclusiv perioada ,în cazul ocupării locurilor targetate.

  • Secţiunea 4. Dreptul de Participare

    Proiectul se adresează persoanelor fizice cu cetăţenie română, cu domiciliul stabil sau care studiază în Municipul București, tineri cu vârsta între 15 şi 20 ani, vârsta de 15 ani fiind împlinită până la data de 1-Octombrie 2020.Inscrierea se va face in urma completarii formularului de înscriere în limita celor 100 de locuri disponibile. În urma candidaturii, pentru a participa în program,este necesar ca punctajul minim să fie de 30 de puncte și reprezintă pragul sub care candidatura nu poate fi admisă.

    Elevii sau studenții care au mai participat la una dintre edițiile anterioare ale proiectului nu se pot înscrie din nou.

  • Secţiunea 5. Etapele Proiectului

    • Perioada de înscriere ::: 15-Septembrie/5-Octombrie 2020
    • Anunțarea participanţilor confirmați în tabără ::: 17-Septembrie/7-Octombrie
    • Festivitatea de deschidere (online) ::: 9-Octombrie 2020
    • Tabăra on-line de dezvoltare personală ::: 9/10/11/17/18 -Octombrie 2020
    • Festivitatea de închidere (online) ::: 18-Octombrie 2020
    • Vizite virtuale în companii ::: 19-Octombrie/31-Octombrie 2020
    • Proiecte Step Up în comunitate ::: 19-Octombrie/20-Noiembrie 2020
  • Secţiunea 6. Mecanismul de Aplicare la Proiect  

              Cei interesaţi de Proiect se pot înscrie completând formularul de înscriere de pe site-ul

    /ldc-camp . Detaliile privind protecția datelor cu caracter personal colectate prin intermediul acestui formular, vor fi prezentate și în cadrul acestuia și pot fi consultate și la adresa web /privacy-policy .

              Vor fi disponibile 100 de locuri pentru participarea in tabara.Dupa finalizarea atelierelor on-line, vor formate echipe de câte 3-5 participanți, pentru a se implementa ulterior proiectele Step Up.

              Este obligatorie participarea pe întreaga durată a proiectului la ateliere în perioada 9/18- Octombrie 2020.. Prin înscriere, participanții inteleg ca dupa participare in atelierele online au responsabilitatea de participa pe tot parcursul proiectului Tabăra din Laboratorul de Cariere-Experiență pentru Succes Ediția București, inclusiv pe perioada desfășurarii proiectelor de tip Step-Up.

              Pe perioada desfășurării proiectelor, echipele vor avea alături mentori foști membrii ai proiectului, procesul fiind unul de învățare prin acțiune. Astfel, participanții elimină confuzii în căutarea unui drum pe care să pornească în viață, dobândesc un set de abilități de care orice adolescent are nevoie și câștigă încrederea în sine.

     Data limită de înscriere : 5-Octombrie 2020, ora 23:59

               Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru aplicaţiile care nu au fost trimise în termenul specificat. Persoanele care se înscriu în proiect vor fi anunţate în scris prin email despre rezultatul obţinut, nu mai târziu în decursul a doua zile lucrătoare. 

              Tinerii pot cere informaţii suplimentare la adresa ldc@scoaladevalori.ro , care va funcţiona pe toată durata Proiectului, şi la numărul de telefon 0721949940, în zilele lucrătoare, între orele 9:00 -17:00.

  • Secţiunea 7. Criterii de Selecţie

     

     

     

    Criterii de selecție

    Valoare

    maximă

    punctaj

    Punctajul acordat de

    Echipa Laboratorul de cariere

    Justificare acordare/

    neacordare punctaj

    CS1

    Motivația participării

    30 p

     

     

    CS2

    Experiență în domeniul voluntariatului

    30 p

     

     

    CS3

    Elaborarea răspunsurilor cu caracter personal

    20 p

     

     

    CS4

    Disponibilitatea de participare

    20 p

     

     

    TOTAL PUNCTAJ PROIECT

     

     

     În cazul proiectelor cu același punctaj, departajarea acestora se face,conform criteriilor de departajare.

            Criteriile de departajare utilizate de echipa Laboratorul de Cariere sunt următoarele:

    • să ai domiciuliul stabil sau studiile în desfășurare în Municipiul București  ;
    • în funție de criteriul situație socială defavorizată ;
    • în fucție de data și ora depunerii candidaturii.
  • Secţiunea 8. Jurizarea

    Preselecţia candidaţilor se va face pe baza evaluării tuturor criteriilor de validitate menţionate la Secţiunea nr. 7 din prezentul Regulament. Aplicaţiile valide vor fi evaluate de către responsabilul de proiect.

  • Secţiunea 9. Angajamente, Confidenţialitatea Datelor, Contribuții

    Prin participarea la proiectul , participanţii confirmă cunoaşterea prevederilor prezentului Regulament şi îşi exprimă acordul în privinţa acestora. Participarea la acest Proiect implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

    Organizatorul poate solicita părintelui sau reprezentantului legal al participantului, acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă, imaginea şi vocea lor. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, părintele sau reprezentantul participantului va semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord.

    Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor participanţilor la acest Proiect, colectarea datelor cu caracter personal menţionate în fişa generală de date (Punctul I): nume, prenume, locul şi data naşterii, numele părinţilor, adresa completă, nr. de telefon, adresa de e-mail, fiind realizată exclusiv în scopul identificării exacte a participanţilor şi a contactării acestora.

    Participantul la Proiect, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 14) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).

    Participanţii au dreptul de a obţine, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care exista dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către este Asociația Școala de Valori cu sediul in Bucuresti, Str. Șos. Pipera, Nr.50A, et.1, biroul 15, sector 2, cod poștal 020112 identificata cu CIF 26781002.

  • Secţiunea 10. Forţa Majoră  

    Pentru scopul acestui Regulament, Forţa Majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator şi a cărui apariţie pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundaţii, greve şi blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum şi orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Contractului şi care poate interzice sau modifica termenii Actului informativ, etc.

    Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea Proiectului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Cod Civil. Dacă Organizatorul invocă forţă majoră, este obligat să comunice participanţilor la proiect, în termen de 5 zile de la apariţia cazului de forţă majoră, existenţa acestuia.

  • Secţiunea 11. Litigii

    În cazul unor litigii apărute între Organizator şi participanţii la Proiect, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă.

    Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluţionare instanţelor competente române de la sediul Organizatorului.

  • Secţiunea 12. Regulamentul Proiectului  

    RegulamentulProiectului Tabăra din Laboratorul de Cariere -Experință pentru Success - ediția București a fost publicat pe pagina de web : /ldc-camp

    Orice colectare de date din prelucrare teste, inscriere in proiect vor fi prelucrate conform politicii de confidentialitate de pe siteul asociatiei :https://scoaladevalori.ro/politica-de-confidentialitate/.

Image

PARTENERI PROGRAM

Share This