Angajatorul te caută pe LinkedIn. Tu ești acolo?

woman-typing-writing-windows-640x427Știm că îți place să fii la curent cu tot ce înseamnă nou pe platformele de socializare și cum le poți utiliza pentru a fi găsit de angajatori. De aceea, astăzi o să îți vorbim despre LinkedIn și care sunt beneficiile care te pot aduce mai aproape de job-ul dorit cu ajutorul unei rețele sociale cu cei mai mulți profesioniști activi.

LinkedIn a devenit un instrument esențial de personal branding. Dacă până acum îți trimiteai CV-ul în online pe site-uri de recrutare, brandurile și-au mutat rețeaua de profesioniști pe LinkedIn pentru a căuta profiluri personalizate ale tinerilor. LinkedIn este o bază majoră care are elemente esențiale pentru planul și strategia ta de căutare a unui job. Iată de ce trebuie să fii prezent pe LinkedIn pentru a găsi un job sau un internship:

#1: Este o rețea cu peste 450 milioane de utilizatori. LinkedIn are cea mai mare rețea de profesioniști din lume. Datorită orientării sale profesionale și a multiplelor sale utilizării pentru recrutare, a devenit o practică standard de căutare pentru cele mai multe companii. Cu un profil activ, o persoană devine ”vizibilă pentru firmele de recrutare”.

#2: Profilele utilizatorilor sunt ușor de comparat și căutat. Pentru că CV-urile vin în zeci de formate diferite ele sunt greu de comparat. Profilul de LinkedIn are același format pentru fiecare profil. Această coerență face căutarea mai ușoară pentru angajatori pentru a compara aceeași factori. Căutările pot varia în funcție de topic, industrie, conexiuni, companiile trecute sau din prezent, tipul de job, locația, profesia și educația.

#3: Profilul de LinkedIn te ajută să te definești ca un profesionist. Cu un profil actualizat constant vei reuși să fii observat în industria care te interesează. Acest lucru demonstrează că ești dedicat profesional și prezent în conversațiile momentului. Prezintă-te ca o persoană activă care participă în discuțiile de actualitate.

#4: Îți cunoști potențialii angajatori. De fiecare dată când te prezinți la un interviu, angajatorul te va întreba ce știi despre compania lor. Dacă te arăți interesat de activitatea angajatorului este un mare avantaj. LinkedIn este un instrument extrem de util pentru a afla informații despre potențialul angajator: de la numărul de angajați, la obiectivele companiei, dar și informații despre realizările majore ale managerilor actuali.

#5: Primești recomandări. Punctele tale de referință sunt cele mai importante în CV-ul tău atunci când aplici pentru un job. LinkedIn îți permite să oferi și să primești recomandări. Contactele tale au posibilitatea de a scrie o recomandare despre tine și munca ta. O recomandare personalizată scoate în evidență profesionalismul tău.

#6: Este de departe o platformă de personal branding. LinkedIn oferă una dintre cele mai bune oportunități pentru a-ți îmbunătății vizibilitatea și credibilitatea cu membrii comunității brand-ului. Acesta îți permite să rămâi conectat la rețelele mari de contacte. Acum îți poți adăuga videoclipuri și imagini în câmpurile de rezumat și experiență profesională, îți poți dezvolta o imagine tridimensională a brandului personal. Cu aceste instrumente online poți ilustra cât mai bine genul de profesionist, nivelul de creativitate, realizările sau conexiunile pe care le ai.

Share

Lasă un răspuns